Min förvandling börjar på måndag :)

Snart är det måndag och dags för första dagen på gymmet sedan jag blev väldigt dålig och det är ett tag sen nu.
Det känns pirrigt men ändå väldigt kul och jag hoppas att det ska gå bra.
Kommer gymma med min lillebror så är inte helt ensam och det är väldigt tryggt.
Han vet ju hur jag känner mig och så så han förstå min oro och det är skönt att veta att någon finns där.
Ska kämpa för att få tillbaka min gamla kropp, så som jag hade det innan jag blev dålig.

Här är lite bilder från innan jag blev sjuk och jag trivdes verkligen jätte bra med mig själv.
Livet var en fest haha nä men jag var aktiv som bara den och nästan bodde på gymmet och de va helt otroligt skönt.
Man mår verkligen jätte bra av att träna, det stärker både kropp och själ helt enkelt.
Det är mitt mål här i livet att bli starkare både fysiskt och psykiskt :) sen tar vi dom andra drömmarna hihi.
Man måste ju börja någon vart eller hur!? :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!