Rekomenderar filmen AVATAR!



Avatar är verkligen en toppen film, den har allt.
Coola miljöer, kärlek, konflikter och mängder med action och fantasy.
Sen så finns även skådespelaren Sigourney Weaver som spelade Ripley i Alien filmerna med.
Här spelar hon en utav forskarna som jobbar med avatars och den rollen passar henne perfekt.
Man får en del flashbacks från Alien filmerna när hon är med måste jag säga.
Själv är jag ett stort fan av Alien filmerna så de e nog därför jag ser Ripley mer då hehe.
Iallafall, filmen måste ses för den är verkligen helt magisk.
Jag blev lycklig när jag titta på den, man får verkligen den där känslan som dom har kämpat med att fånga och det är värt vart ända öre att se den.
Även ifall man inte är mycket för fantasy filmer så borde ni se den för det finns något för alla i filmen.
Ett måste helt enkelt :)




Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!