Saknar honom väldigt mycket..

Jag hör honom fortfarande och varje gång så hoppar hjärtat upp i halsen för jag är helt säker på att han ska komma när jag öppnar dörren...men det gör han ju aldrig mer.
Vet att han är här för jag känner de men jag vill kunna se han och röra vid han.
Det är inte den samma utan han..


Har försökt att roa mig med att göra fint hemma idag iallafall så jag inte tänker för mycket.
Det blev väldigt mysigt här hemma men har inte hunnit ta så många bilder så ska ta bilder imon och visa.
Här är iallafall ett smakprov hehe.

Blev ingen jätte bra bild men ah hehe ska försöka ta bättre imon när det är ljust hehe.
Fick bland annat upp hylla och tavlor och gardiner, blev toppen mysigt :)
Tänk va små ting kan göra mycket! ♥

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!