Spökar det hemma hos mig eller va FAN va det!?

Har alltså inte vågat lägga mig och sova på hela natten sen jag vakna av värsta smällen som kom från vardagsrummet.
Ja trodde seriöst först att jag hade haft inbrott eller något i den stilen men så var inte fallet.
Hur förklarar ni detta?
Jag gick upp och kolla i vardagsrummet så låg en vinflaska på golvet en bit bort från bordet och denna flaskan stod mitt på bordet innan himla skumt.
Så skaka jag på huvudet och gick på toa och Bella sprang med mig (nej bella var inte i vardagsrummet när det small).
Tog inte många sekunder fråns det lät som någon var där igen så jag gick försiktigt ut i vardagsrummet och de ja möttes av va inte de jag hade tänkt mig.
Såg en liten flicka stå och stirra mot fönstret och sen helt plötsligt vänder hon huvudet och stirrar rakt på mig!
Då såg jag vem flickan va, det va jag när ja var en sådär 7 år...
Jag stirra alltså på mig själv i 7 årsåldern och ansiktet asså det går inte att förklara men jag såg livrädd ut.
Jag kunde inte röra mig en fena, ville verkligen skrika rakt ut och trodde seriöst att ja skulle pissa ner mig eller nått.
Satte händerna för ögonen och räkna till tio oh så var det borta...
Jag sprang självklart och tände var ända lampa i mitt hem och bella sprang runt och morra.
Skicka sms te mamma och kolla om hon var vaken..va ska man göra i en sådan sitvation???
Har jag blivit helt knäpp eller vad är detta?? nägon som vet?
Många frågetecken här jag vet men seriöööst, va FAAAAAAAAN hände!!!???
Nu har jag iallafall lckats sova ett par timmar på morgonen men är fortfarande helt jävla död.
JAG sover inte ensam i natt de är en sak som är säker så därför har jag bjudit hit mamsen hehe.
Himla skum historia va..ja lyckas ni komma med en bra förklaring till detta ska jag fan fixa ett pris te den människan.
DET LOOOOVAR JAG!!

Typ jag i natt!?


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!