Utflykt till Partille :)

Idag ska jag och lilla Bellfisen ta oss en utflykt till partille.
Vi ska hälsa på min farfar och äta middag hos han då de va väldigt längesen så det ska bli trevligt.
Haha så kan Bellfisen jaga farfars strumpor som hon alltid brukar göra haha.

Igår hade jag Fredagsmys med mamma här hemma :)
Det blev hemmagjord pizza med kyckling och så lite Let´s Dance och Vaniljglass till efterätt hehe.

Inte ofta man bakar pizza hemma :)

Nä nu ska jag ta och göra mig iordning så jag kommer iväg någon gång :) Skriver senare!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!