Jag flyttar till Alvesta/småland!! :D

Jupp så ligger det till mina vänner, det har hänt mycket det senaste.
Jag har fått världens goaste pojkvän och nu mitt på allt detta så har jag även lyckats få en skit fin lägenhet.
Skrev på kontraktet idag och det känns sjukt skönt vill jag lova.
Jag mår verkligen toppen för stunden och allt känns perfa.
Inget att klaga på idag haha, lite annorlunda kanske?? näää nu ska jag inte va sån.
Och på tal om inget men vädret är ju verkligen prima.
Så varmt och gott och solen lyser så fint, både Bella och jag njuter som gudar hihihi.
Ja...hmm va ska man mer skriva hmm haha.
Va cajsa som tjata på mig att ja skulle blogga så nu har jag iallafall gjort det.
Svårt väder att blogga när det är ett sånt underbart ju hihi!
Aja ska försöka skärpa mig dåårååå :P PÖÖÖSS


Min fina dukning på midsommar :D ROOOOSAAA!

Vad tycker ni? :)
Postat av: Carin (cajsa)

Haha, jag som tjötade på dig?!?! hahaha



Nån gång måste man ju uppdatera lite juh ;P jag har ju med börjat skriva lite mer nu juh haha :)

2010-07-02 @ 13:48:27
Postat av: Mamma

Jag är så glad för din skull. Önskar dej all lycka.Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2010-07-11 @ 03:39:31

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!