Man lixom har ej tid att blogga hehe..

På sommaren iallafall för mig så tappar jag lusten att blogga just enbart för att det är så förbannat varmt ute och man blir så seg i huvudet.
Då vill iallafall jag ligga på stranden med en kall drink och chilla till 100.
På fredag blir det iallafall att åka med pojkvännen till öland och hälsa på hans släkt.
Ska bli roligt med en utflyckt såhär efter flytten osv.
Tar lite på än att flytta men nu ska jag fan inte flytta igen, de e en sak som är säker haha.
Som jag skrev på facebook här om dagen, LOVE SMÅLAND AND FUCK GÖTEBORG! :P
Nä småland är rena guda gåvan te mig för Göteborg har ju inte precis vatt något för mig.
Skönt att äntligen våga ta chansen och testa något nytt :D

Får se till att ta lite bilder i öland till helgen och lägga upp så jag visar iallafall lite utav va jag har för mig hehe.
Det va ju ett tag sen jag uppdaterade :D
Fan va lat jag känner mig hahaha.
Jaja får helt enkelt skylla på sommaren :P ja menar det kan man faktist komma undan med :P

Hmm föresten, någon som vatt på öland??
Aldrig vatt där så kan va kul att veta lite om det hela kanske hehe.



Böda ska vi till tror jag att det va :S

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!