Saknar mina goingar i småland :D

Vilka härliga människor jag har fått träffa den senaste tiden och det måste nämnas.
Som lilla Cajjza, hon är rena pärlan och hennes man hehe så himla rolig.
Sen så har hon ju en himla söt lillebror ;) och så hela släkten är ju riktiga pärlor.
Snacka om att jag har blivit bortskämd av vänlighet den senaste månaden och jag har verkligen er att tacka för det :)

Och nu då till min födelsedag, jag bestämde mig för att inte åka hem utan jag stannade i Alvesta och firade den där med allesammans och ja måste säga att de va klart den bästa födelsedagen på länge.
Så sjukt trevligt och roligt så ja detta året får min födelsedag 9 ♥ för bara en prima dag :D

Och så över till det negativa haha, MINA NAGLAR BEHÖVER VÅRD!!!!
Haha jag har brytit av två stycken och rena ångesten, ja vet ja e sjukt löjlig men när det kommer till mitt utseende så gillar jag att ständigt ta hand om mig.
Fredag är bokad för nagelfix på salongen och sen blir det lite shopping av smink osv.
Blir perfa, får inte glömma plattången nästa gång jag åker ner till alvesta!!!!!
Mitt hår behövde verkligen en lång hårinpackning må jag lova när jag kom hem hehe.

Sen så måste jag frbättra brännan också, allt fått lite fräknar mitt upp i allt hehe.
Dock saknar jag naturen och fina sjöar och havet.
Måste hitta ett nytt pärlställe nu när jag inte bor kvar på ön.
Vill ha den där perfekta solnedgången vid vattnet igen.
Guuud va jag saknar det.
Borde väll inte vara allt för svårt att hitta, apropå inget hehe.
Aja det kommer nog många fina överaskningar i sommar, jag känner det på mig :))

Alvestas tågstation hehe :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!