Bikini feber!

Okej, fortfarande inget vatten (bara på nätterna) och jag blir långsamt knäpp haha!
Får iallafall pengar imon och då kan jag roa mig på stan lite.
Har fått dille på bikinis nu så jag MÅÅÅSTE köpa en bikini tror jag haha.
Iallafall så har jag fått ögat på två stycken bikinis från H&M som jag är väldigt sugen på att få med mig hem i morgon.
Behöver en ny bikini om ja ska kunna simma lite på gymmet med.

Himlans svårt att hitta snygga bikinis som sitter snyggt på mig och som håller mina boobs på plats.
Ja menar, dom flästa snygga bikinis är gjorda för folk med mindre boobis hehe.
Skulle vilja ha en bikini i lite utav en bralet variant.
Såg en kommande hos topshop fast ja vet inte om det kommer finnas här i sverige men man kan ju alltid hoppas.
Hitta iallafall en snygg kort spets top på topshop som ni ser åvanför här på bilden.
Hade inte velat gå och visa magen min men ha ett vitt långt linne under och ett par snygga leggings hade funkat för mig :P

Iallafall, är sjukt kräsen när det gäller bikinis så vi får se hur det går imorgon hehe. :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!