Gel naglar och sushi! :D

Hejsan allesammans :)
Inte skrivit på ett par dagar då jag bestämde mig för att ta en liten semester från Björkö.
Det finns fortfarande inget vatten där ute så ja fick bara jätte ångest över tillvaron så det blev semester hehe.
Idag har jag njutit av att bli ompysslad på en nagelsalong.
Tjejen som gjorde mina naglar va verkligen jätte duktig och jag kände mig så sjukt avslapnad efteråt.
Och så fick jag även i mig lite sushi i magen som jag inte har ätit på jätte länge.
Nä, har verkligen det toppen mysigt :)
Om en stund blir det lite cider i solen och bara njuta av tillvaron, skönt med lugn och ro måste jag säga.
Vatt en jobbig tid för mig dom senaste veckorna.

Ska ni förlänga naglarna så rekomenderar jag Gel för det blir verkligen skit snyggt och mer naturligt :)
Jag valde vita tippar men man kan ha det mer naturligt om man vill de.
I´m a sucker 4 french nails :P hihi Lovely! :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!