I want bigger bobbis!

Boobs = bobbis så från och med nu kallar vi dom för bobbis :P
Okej det kanske låter lite konstigt men jag vill ha en annan form på mina bobbis och ja vill ha en annan form på kroppen så jag ska fan ta och operera mig!
Alla gör ju de så varför ska inte jag kunna de?
Jag saknar min friska kropp och jag saknar den tiden jag hade så kul med mina vänner och nu känns det som om de är de jag vill ha igen.
Här och nu så börjar arbetet för att få tillbaka mitt friska liv så gott det går.

Hääär snackar vi bobbis hahaha, nä men seriöst inget i denna stilen utan ska va välskapta för min kropp.
Och så blir det fettsugning också i sådanafall av mage, rumpa lår de jag inte kan få bort med träning.
Hell yeh säger jag bara!.
Tyckte inte om tanken innan men nu har jag ändrat mig.
Självklart är det en positiv sak om man verkligen vill ändra något med sig själv.
Är man missnöjd så är man!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!