Långpromenad i solen :)

Vilket underbart väder det är ute men självklart ska jag vara sjuk :(
Har vatt ute och gått med Bella nu och jag är helt yr, dom sista stegen va inte lätta vill jag lova så nu ligger jag helt pladask på soffan med huvudet på kudden.
Bella är lika trött hon med så det är bra för då kan ja vila en stund utan att behöva roa henne.
Typiskt att man ska va dålig när det är så fint väder ute.
Har iallafall fått lite sol på mig nu så får inte ha dåligt samvete :)

Fy fasen va rastlös jag blir, det blir oftast nätshopping då och det tcker jag är väääldigt onödigt haha.
Eller ja, de är kul men kan hända att man slösar för mycket pengar också.
Jag har ju redan shoppat lite denna månaden så..se men inte röra? ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!