Lite utav en honungsblond färg?

Funderar å ny hårfärg nu när det börjar bli vår och allt och jag är verkligen inne å en mer typ av honungsblond ton.
Vill ha lite sådär halvljust hår för det blir så snyggt när det blir solblekt sen.
Tycker det är så trist att ha rött hår på sommaren då det blir så dassigt av solen.
Något i den här stilen hade jag tänk mig:

Håret ser väldigt fräsht ut, inte dassigt!
Får ta mig en titt i morgon bland alla hårfärger på stan och se om ja finner lite inspiration till det hela.

Vad tycker ni? :)
Postat av: Isabelle

Vilket underbart hår!



Titta gärna in på min blogg där jag skriver om mitt märke och mitt skapande.

Issafashion.blogg.se

2010-03-18 @ 20:22:42
URL: http://issafashion.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!