Virkning av prinsesstårte-grytlappar! hehe

Tänkte att jag får visa bild på det jag har virkat hitils.
Har ju fått in en snygg virknings period i mitt liv och det är faktist väldigt rogivande.

Eller hur blev dom fina!?
Tyckte jag gjorde ett himlans bra jobb med dom och fort gick det också hihi.
Nu blir det att titta lite mer nogrant i nya H&M katalogen, såg en del snygga saker där i som bland annat en oversize topp med spetsaktiga partier.
Himla snygg iallafall!
Är helt död nu efter dagens runda på gymmet så nu blir det slööa :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!