Klarar inte det här...

Kan någon stå vid min sida, för mig?...bara någon gång?
Bara nu snälla..
Det är för mycket, för mycket för mig.
Vad gör man när allt känns hopplöst och man inte ser ljuset i tunneln längre!?
Vart går jag? Hur gör jag?
Kan någon förklara för jag vet verkligen inte längre.
Jag är såå arg så ja knappt kan andas, va har jag gjort för att förtjäna det här?
Om det nu finns någon slags gud eller nått i den stilen..varför straffar du mig??
Har jag inte vatt tillräckligt bra, tillräckligt snäll, tillräcklig???
Snälla förklara för jag förstår inte, jag måste få förstå vad jag gjort för fel.

Det är såå påfrästande och utmattande att gå runt och låtsas vara glad.
Man kan hålla på ett visst antal timmar, dagar, månader, år men tillslut slocknar allt.
Ja är trött, såååå himla trött.
Vill bara få sova ordentligt en natt eller två, känna mig trygg för iallafall en kort sekund.
Få tillbaka min kraft att fortsätta...


Vad tycker ni? :)
Postat av: mamma

du ska se att det ordnar sig gumman. kram mamma

2010-05-18 @ 01:17:29
Postat av: Mamma

Hej lilla gumman. Kunde inte svara på ditt sms. tråkigt med resan men det kanske ändrar sig igen.KKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMmmmm!!!!!Vi ses gumman

2010-06-14 @ 02:06:14

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!