Kvällens funderingar från Halmstad!

Vaknade rätt hastigt och jobbigt i morse, mardrömmar och drömmar som ja blir helt förvirrad av.
Vet ej hur jag ska tyda det alls, om det är meningen att jag ska göra det jag drömt eller bara låta det vara.
Skulle jag få för mig att göra det så finns ju den stora risken att jag bara sätter mig själv i en jobbig sitts och får en riktigt stor smäll.
Gör jag det inte så kanske jag bara ångrar mig och går och tänker på det hela tiden.
Men i detta fallet handlar det inte längre om bara mig, många kan bli sårade om det skulle så vara.
Jag vet inte det har vatt en jobbig dag helt enkelt.
Så dagens fråga lyder: Ska man lyssna på sina drömmar!?


Apropå inget, jag saknar min fina kisemis.
Det är snart ett årsen min fina pojk fick somna in.
15 fina år och jag kommer aldrig glömma min gosepojk.
Saknar dig över allt annat dom dagar jag känner mig nere, du fanns alltid där vid min sida då jag var ledsen.
Kommer alltid ha en stor del av mitt hjärta enbart för dig min fina Freddie!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!