Matlagning!?

Okej, idag står det mellan tacopaj eller tacogratäng och valet är svårt.
Men ja är nog inne på tacogratängen faktist, ja menar min tacogratäng är ju sjukt god :D
Väldigt enkel att göra men ack så god och inte mycket jobb häller!

Lyssna nu nogrant:

Du kan ha väldigt mycket olika saker i beroende på vad du gillar men basen är självklart tacokrydda, potatis,grädde och köttfärs.
Jag brukar även ha i lite jalapenos, majs och tomat i så det går ju att göra som man vill.
Har även haft fetaost i ibland eller vanlig riven ost.
Men iallafall, skala och skiva potatis.
Stek köttfärsen med tacokryddan och lite vatten tills vätskan har kokat bort.
Ta en ugnsform och så lägger du potatis i botten sen köttfärs och lite utav det du vill ha i och så gör du lager på lager med potatis och allt men se till att det är potatis på toppen.
När du e klar med det häller du över grädden och så in i ugnen tills potatisen är mjuk och grädden har kokat in lite :)
Klart att äta med en god sallad eller bara som den är om man inte gillar sallad haha!



Nä får väll gå och handla snart :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!