Min lilla vovve :D

Pickaboo allesammans, hade en lååång shoppingdag igår samt läkartid så va helt slut när jag väl kom hem.
Det gick bra hos läkaren så jag tyckte att jag förskänade lite shopping i stoora mängder :P
Blev vinterskor och legging, tröjjor och linnen, smycken och strumpor haha ja en del med andra ord.
Ska ta lite bilder sen så ja kan visa :P

Men iallafall idag ska jag ta mig en långpromenad ute på denna fina ön mamma bor på och ta lite fina bilder.
Åker ju hem imorgon så kan va kul att mysa lite vid havet med vovven min.
Hon kan behöva en riktig lång promenad i bergen :D
Igår fick hon mest åka buss hit och dit och det va inte lika roligt, dock fick hon ett stort och fint grisöra att tugga på när vi kom hem.
Haha jag skojjar inte när jag säger att från klockan 18.00 när vi kom hem till klockan 21.00 höll hon på med sitt grisöra.
Och vad tror ni hon gör just nu? hihihi.
Hon gillar verkligen sitt grisöra så ska köpa fler sådanna till henne :)

Nä ska ta och spela lite nu en stund sen ska jag ut och gå :P KRAAAAAAAM


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!