Bella är NAKEN!!!!

Gårdagens hemliga uppdrag va alltså att köpa en ros till min älskling medans han var i skolan.
Har fått så fina blommor av han och han har vatt så underbar mot mig så jag ville överaska han med något fint.
Blev en stor röd ros och ett sött litet kort där ja skrev att jag älskar han :)
Han blev glad och de va det viktigaste men ja blev nog ännu gladare när han kom hem med 70% mintchoklad :P
MUMMA, man blir ju så glader av choklad vissa tider på året haha.

Sen börja vi diskutera klippning av Bella!
Att klippa ner henne med sax kan ju ta sin lilla tid så vi började leta efter en hundtrimmer men SERIÖÖÖST, 1200kr för en trimmer???
Nää du, någon måtta får det vara, så det blev att vi åkte till elgiganten och skaffa en vanlig trimmer från OBH för 149kr istället haha.
Gick ju sådär men man fick klippa av det värsta med saxen först.
Bella hade nämligen börjat bli sådär irriterad i huden igen och kliade sig allt mer så de va bara att bli av med pälsen och sen jäklar blev hon lycklig.
Busa massar när pälsen vatt av med kalle och själver.
Tänk va lite päls kan gö skildnad fast åt andra hållet haha.


Här har vi en jätte trött liten Bella efter allt bus och klippning, puuuh kan va jobbigt det där hihi!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!