Är verkligen skit uttråkad!!!!!!!!

Jag är så sjukt rastlös, finns verkligen inte ett skit att göra.
Funderar på om man kanske skulle shoppa lite kul till hemmet eller nått??
Nätshopping is a girls best friend?

Eller fortsätta leka med camen hahaha..

Ja typ såhär haha...nää seriöst de blir nätshopping för så här kan jag inte sitta hela kvällen haha

Vad tycker ni? :)
Postat av: Mamma

Va söt du är på bilden gumman hihi.

2011-02-06 @ 23:27:17

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!