Bra tips på kommentarsfältet! :)

Mitt uppe i allt så fick jag ett jätte bra tips via kommentar på ett gammal inlägg jag gjort.
Nämligen en bra websida för hundkläder.
Okej, ja sätter inte på min hund massa hundkläder som är trams utan enbart jacka och regnkläder så hon hatar att bli blöt och fryser på vintern.
Hon är trotts allt en liten nakenhund och den pälsen hon har är därför väldigt gles.
Men iallafall, sidan hette www.qpuppies.se 
Dom hade massa söta saker där och priserna va inte höga.
En del hundkläder brukar vara svin dyra och ja menar vem fanken vill köpa en vinterjacka i sånt litet format för typ 800kr??
Nä du, lite väl löjligt i mina ögon utan dessa priser va såå mö bättre!


Hitta en fin regnjacka till bella, så syns hon hehe!
Tack för tipset, jätte bra!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!