En liten shoppingtur i Hässleholm!

Vatt nere på stan en sväng och shoppat lite, dock stängde alla butiker klockan 15.00 så hann inte med så mycket.
Det blev lite undisar och två toppar, bland annat denna med rosetten på:

Lite söt sådär, hitta inte så mycket kul.
Det är mest tråkiga saker i affärerna nu hehe.
Beställa lite kul på nätet istället tror jag.
Hitta dock massa kul till hemmet på borett, massa saker i engelsk lantstil.
Va längesen ja shoppa till hemmet och det är mycket som fattas så får ta en dag på Ikea tror jag.
Behöver lite köksredskap osv, sånt som ja slängt för det vatt gammal osv.
Nu kommer älsklingen så det blir lite mys och planering för va vi ska ha för mat ikväll ;)
Skriver kanske mer senare :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!