En tiktig "skit" dag!

Idag har vatt en riktig seg dag, skulle igentligen åka hem te min lägenhet men ja haha vi mådde inte så bra när vi vaknade.
Verkar som vi blivit matförgiftade jag och älsklingen så vi har under dagen turats om att gå på toa och sen legat och sovit.
Hehe lite sådär segt vill jag lova men magen börjar bli lugnare nu, tack gode gud för de :)

Just nu sitter jag och tittar på filmen Hole in one, sjuk vill jag lova men man får ju skratta lite iallafall.
Killen har ju fått tuttar haha, ja ni fattar när ni ser filmen eller om ni har sett den ;)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!