Längtar till vår/sommar nu!

Ja det gör jag faktist, massvis.
Kunna gå i skinjacka ett par tunna leggings, tunikor och ballerinaskor.
Eller kanske jeansjacka på sommarkvällarna vid havet.
ooh hur som helst så längtar jag som en tok.
Vill kunna sitta på härliga uteserveringar, äta god mat och njuta av kvällsvärmen tillsammans med nära och kära.
Åka och bada dom riktigt varma sommardagarna och ta med Bellfisen ut i parken så hon får springa och busa.
Hehe festerna på Carins och Kenneths ballkong haha :P
Nä men alla äventyren som börjar när folk vaknar ur vinterdvalan.
Det är så mycket spännande att gå ut genom dörren på sommaren.
Haha låter helt knas men ja ni fattar nog va jag menar.
Och varför inte campa?
Skit kul och sjukt mysigt.
Man kan ha världens tält fest haha med massa vänner och grilla och allt.
Det ska jag bannemej göra te sommaren, campa med vänner och ha tältfest :P

Kanske lite mer mysigare ställe som vid en sjö tex så kan man bada ockeå.
Typ två flugor i en smäll, lätt tre om man firar födelsedagen så :P
Fyy satan vilken bra idé!
Tre flugor i en smäll, så jäkla osmart är jag inte haha :P
Snillet talar igen, nää ja bara skojjar haha! ;)

Nä ska fortsätta diska nu...såååå boring men ja de får la gå ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!