Vatt litta nervös idag..

Idag har vatt en liten nervös dag men nu är det lugnt igen.
Behöver inte gå in på varför utan de kan hållas för sig själv men behövde ändå skriva de haha.
Hur det nu än låter ;)

Imon ska jag på mitt första riktiga möte inför arbetslivet, jag känner nu att jag är på gång och tänker jobba hårt för att nå mitt mål.
Kunna arbeta som vilken vanlig person som helt, hitta ett yrke som kan passa min sjukdom.
Jag menar, jag kan ju inte va helt värdelös här i världen hehe.
Man är ju självklart lite nervös för att misslyckas.
Det vill ju ingen göra men ibland går det inte som man har tänkt sig och då är ju tanken att man ska bara resa sig upp och gå vidare.
Inte vatt så lätt alla gånger men jag märker att jag är fan så mycket starkare nu än va jag var innan.
Jag tror att man hittar sig själv mer ju äldre man blir och tar allt med en nypa salt lite lättare.
Inte lika känslig antar jag.
Allt vi behöver är väll bara lite fireworks right!? ;)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!