Ib Laursen, nyfunnen kärlek!

Har blivit helt underbart förtjust i Ib Laursen´s inredning och hemartiklar så skulle kunna spendera alla pengar ja har på saker där ifrån.
Dom har typ allt en flicka kan önska sig om man gillar lantlig stil och shabby chic.
Ja det är helt enkelt så man drägglar när man tittar igenom katalogen och börjar leta webbutiker som säljer alla dessa fina ting.


Ljusa färger och vackra ugnsformar, kakburkar och porslin i alla dess former.
Ni förstår hur jag känner mig!!!!

Såg att bland annat Systerlycklig.se har börjat sälja massvis från Ib Laursen.
Systerlycklig är en utav mina favorit webbutiker för dom har ett stort utbud av både köksartiklar och möbler för det lantliga hemmet så det är rena himlen för mig hehe.
Sen att webbutiken i sig är sjukt mysig gör ju saken bättre :P
Ta nu inte detta som någon reklam för det är det verkligen inte utan detta är min lilla dräggel stund där jag bara visar för er vad jag gillar och ger lite tipps om ni är lika dana :P

Nä nu ska jag fortsätta dräggla vidare :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!