Transformers 3D va ju grym!!

Det va som vi hade hoppats på, han hade träffat en ny tjej :P
Kanske inte alla ville veta men ja den va så sjukt bra och spännande så den måste ses en gång till.
Älsklingen var dock så himla trött stackarn för han hade ju jobbat hela dagen och bion vara jätte länge så va kanske inte den mest bästa dag att kolla bio.
2,5 timme lång kan bli lite segt att sitta om man är trött.

Aja vilket fall som helst en film jag stort rekomenderar och 3D efekterna var grymma :P

Vad tycker ni? :)
Postat av: Jessica

Tja härlig blogg =) super go ju... men men men 3D =((( neeeej haha =) jag avskyr 3D, ungarna hatar det, får ont på näsan och skitiga saker =) väntar tills man hittar en på 2D =D. Hoppas du får en super bra dag. =D

2011-07-05 @ 12:46:20
URL: http://www.bonusfamilj.net

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!