Det är underbart att ha någon..

...som älskar än och som man älskar tillbaka!
Har två fina snäckor i mitt liv som förgyller min dag och det är min lilla hund Bellfisen och min underbara kille Kalle.
Mått rätt dåligt den senaste tiden och verkligen inte orkat vara social men jag är ändå inte ensam.
Kan bara vara med min älskling utan att känna att jag behöver lossas att jag är pigg.
Inga jobbiga blickar som säger "jag är besviken" utan bara kärleksfulla blickar.
Och min fina Bella som är gosig när man är ledsen och verkligen får än på så mycket bättre humör.
Trivs i min lilla bubbla :)

Några bilder från denna veckan:


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!