Jävla snö!!!!!!

Ja är så trött på skiten, vill verkligen bara ha bort de.
Trodde ju de skulle va varmt och gott men så jävlar börjar det snöa.
Man får ju ångest för fan haha!
Som tur är verkar de smälta fort och jag hoppas banne mej att snö fanskapet inte kommer tillbaka efter det.

Idag ska jag roa mig med att shoppa litta kläder tänkte jag.
Något som gör vädret liiite roligare hehe.
Har några plagg som jag sett på nätet som jag tänkte leta efter.
Hoppas att domm har iallafall några plagg i affärerna för dom är ju så sjukt snygga och beställa tar sån tid så de pallar ja ej vänta på.
Måste ha något snyggt på mig imon när vi ska bowla med älsklingens mamma och hennes man.
Kommer bli himla trevligt tycker jag så kan man lära känna hans familj lite bättre :)

Nä ska ta och kolla lite BB och försöka vakna till liv ;) PUSS på er och ha en bra dag!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!