Kinect till Xbox 360!

Haha älsklingen köpte Kinectet till mig som en liten göra mig glad present.
Liten va den ju verkligen inte och han skulle ju självklart köpa alla spel ja ville ha på en och samma gång.
Så nu undrar väll grannarna va fanken vi gör här uppe.
Två stora tjockisar som hoppar runt i vardagsrummet är inte så jätte tyst att lyssna på haha.

Men iallafall, ni måste testa detta!!
Det är såååå mycket roligare än wii, man slipper kontroller och ja du skrattar som en tok när du stuttsar runt i rummet.
Plus att man blir sjukt svettig, använder ju hela kroppen så det är rena träningspasset!
Så har ni en tråkig dag och gott om pengar, åk då till närmsta elgiganten eller onoff osv och skaffa detta för de är så sjukt roligt och lätt en rolig sak på förfesten hehe.


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!