Lyssnar på knappen och hakim!

Godmorgon, eller vad ska man säga? hihi
Vaknade när älsklingen gick upp så har vatt vaken sen vid 8 tiden och varför inte försöka vara vaken bara.
Lika bra antar jag så får vi väll se hur det funkar med dagen.
Rätt ont idag men det är fruktansvärt fint väder så de gör saken lättare.
Man blir med positiv iallafall.

Hihi sitter och lyssnar på NRJ just nu, en trevlig morgon kanal och busiga knappen och hakim är igång igen.
Man kan inte göra annat än att skratta plus att man får skön musik på morgonen :)
Blir lite frukost nu sen får vi se vart dagen för mig!


En gosig sommar bild på mig och bella förra året hihi!

Vad tycker ni? :)
Postat av: L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-03-08 @ 11:52:54
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: melinda

aw söt bild :)

2011-03-08 @ 12:44:52
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!