Super fint väder men lactos-mage!

De är så sjukt störande att vara lactosintolerant, iallafall idag för igår fuska jag haha!
Åt vofflor igår på kvällen med älsklingen för vi skulle inviga hans nya voffelgärn och de va färdig smet så slipper man göra allt ja ni vet.
MEN de är ju en massa lactos i de så nu har jag sjukt ont i magen (sprungit på toa hela morgonen, haha mindre trevlig info) ah ni vet hur det är när man äter någe som magen inte gillar.
Det som stör mig mest är att det är sjukt fint väder ute och ja kan ännu inte gå ut, såå onödigt!!

Tur man har datorn för då kan man kolla på roliga saker som bland annat dagens tema i mitt huvud, vår/sommar outfits!
Inne mycket på just kläder och smycken just nu för ja har lixom börjat vakna ur den tråkiga vinter dvalan.
Färger och lätta tyger, kolla på va som är inne och ute osv.
Denna gången hitta jag två saker som jag vill följa på inom mode och det är nämligen halsringar och fjäder örhängen!
Sett många personer som börjat med detta och det är verkligen skit snyggt.
Kenza har bland annat halsring från Klings collection hos H&M som är by the way skit läckert.
Svårt dock att hitta snygga sådanna saker, antar att det inte riktigt har kommit igång ännu med den trenden men jag hitta lite hos cocoo.se iallafall.


(bilder från cocoo.se)

Funderar skarpt på att kanske beställa något roligt halsband och örhänge från cocoo men kan inte bestämma riktigt va ja vill ha fär färg osv.
Vill ha alla haha, ja så som det brukar va!

Har även fastnat för romantiska kläder med spets osv, hittat mycket gullit som man kan tuffa upp med skinjackan och kanske lite roliga ringar på fingrarna.
OOhh så mycket idéer i huvudet så ja vet inte vart jag ska börja hehe.
Kanske ska börja med att vänta på att liite mer värme ska dyka upp här i landet eller va säger ni!? :)

Vad tycker ni? :)
Postat av: Anonym

Hejsan, skulle du vilja ha bloggsvar? tänkte bara tipsa om en tävling jag har där man kan få en bloggsvarsinbjudan, läs mera här: http://robinhoods.se/2011/march/bloggsvarsinbjudan.html#comment

2011-03-06 @ 18:09:54

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!