Va inte Jessica liite förvirrad fortfarande?

Eller va det bara jag?
Tyckte hon va lite svamlig fast hon kanske är sådan som person.
Ja skitsamma, nu har jag iallafall tatt mig en härlig kvällsdusch och ska krypa ner i sängen med älsklingen.
Har lite ärenden att ringa imorgon och så tror jag att jag ska öva mig på att fotografera.
Vill ha lite fina bilder till min blogg header, något som är helt eget.
Ja vi får se hur det artar sig i morgon.

Sov så gott allesammans ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!