Bullar bullar bullar överallt :P

Och mängder utav mjöl i hela lägenheten MEN, nu är jag på bra humör iallafall! hihi
Jupp, igår när jag vatt så grinig så bestämde jag mig för att testa att baka för jag brukar bli glader när jag gör detta.
Och självklart blev jag de!!
Hur kan man inte bli glader utav mänger av vaniljbullar!?
Nää precis man måste ju bli glad hihi.

Har precis ätit lite lunch och vatt ute med bella i solen.
Nu sitter jag och kollar lite BigBrother i brist på annat.
Borde väll städa men är helt slut och har ont som attans så ska vila upp mig så att jag orkar springa ikväll med älsklingen.
Sjukt varmt ute idag så funderade ett tag på att lägga mig och sola i parken men med tanke på att jag är så trött så är det nog ingen vidare bra idé.
Kommer ju somna som en stock och somna i solen ute i en park är nog ingen bra idé om man är själv hehe!

Va mer...
Jo pratade med Marlene innan, inte snackat med henne på jätte länge så de va så kul när hon ringde.
Hon ska kanske komma och hälsa på mig snart och jag hoppas verkligen att hon kan ordna de för gud vad jag saknar henne.
Har suttit och pratat om gamla minnen med min pojkvän som jag och hon har tillsammans så nu är det verkligen på tiden att han får träffa henne också.
Vi har så sjukt mycket busiga minnen och jag tycker det är såå synd att min gamla dator gick åt helvete för jag hade så mycket roliga filmer och bilder från våran bustid.
Vi får ordna nya helt enkelt ;)


Kommer ihåg denna kvällen som det vore igår, vi hade sjukt kul jag och marlene! :P
Gösses vad man har förändrats hehe!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!