Sommaren är snart här :P

Verkligen helt underbart väder ute nu och jag känner verkligen hur man börjar vakna till liv efter vinterns dvala.
Inte bloggat på ett tag nu men lixom inte haft lusten till de, dock saknar jag att skriva av mig då och då hehe.

Har nyligen gått upp och fixat frukost till min älskling så nu sitter jag här och tar det lugnt.
Funderar på att göra lite gröt till frukost idag, en bra start på dagen för lilla magen hihi.
Skulle vilja fixa till bloggen så att jag får en fin blogg design igen men vet inte hur jag ska bära mig åt denna gången.
Får fundera lite på den...

Va mer...
Jo, jag och älsklingen har börjat jogga!
Fläsket dallrar som bara den när ja springer men det får gå.
Jag menar, allting kommer ju bli fastare med tiden.
Trivs med mig själv men vill vara så hälsosam ja kan med tanke på sjukdommar osv.
Och jag är väldigt stolt över mig själv att jag klarat av att jogga så pass mycket med min värksjukdom ändå.
Okej det är väll inte dom bästa jogging runderna ännu men jag är på god väg.
Skulle vatt så kul om man klara av att springa så som man gjorde förr innan man blev så dålig.
Hur som hälst så tycker jag att mitt humör har blivit såå mycket bättre utav att faktist jogga lite :)
Och nu har jag till och med vatt rökfri i 3 dagar hihi, inte dåligt och det ska hålla!!

Tänkte bjuda på en härlig bild från min och älsklingens påsk.
Vi åkte nämligen runt i det fina vädret i hans skit snygga Mustang ner cabbat :P


I bakrunden ser ni det jag verkligen älskar med Skåne, alla härliga gårdar och den fina naturen :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!