Spinning Jewlery..

Godmorgon på er alla, sovit gott?! :)
De har iallafall jag gjort, dock med världens konstigaste dröm men den tar vi och pratar om en annan dag.
För nu vill jag visa min fina påsk present som jag fick utav älsklingen.



Detta är en ring från nya collectionen hos Spinning Jewelry, ett märke som enligt mig har något för allas smaker.
Tycker jätte mycket om denna ringen då jag såg den för nån månad sen och så fick jag den i påsk present :D
Veeerrryyy happy girl och ja totalt bortskämd hihi!

Iallafall, www.spinningjewelry.com heter deras sida och dom säljs lite överallt på olika smyckes butiker :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!