Vi har konstiga ankor i hässleholm haha..

Var ute med bella på våran morgon stund i parken som vanligt och då vatt vi inte ensamna så länge när vi satt och myste i solen.
Vi fick sällskap av ett ankpar haha!
Dom gick tillsammans igenom parken och sen knalla dom tillbaka till dammen och jag tänkte gud va guillit, undrar om det är dom jag sett innan!?
Jag och älsklingen såg exakt lika dana ankor gå precis som ett par genom parken när vi grilla förra veckan.
Vi i Hässleholm måste ha Sveriges mest romantiska ankor eller? hihi..



En hona och hane tillsammans på prommenad hihi!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!