Suttit på akuten ikväll...

Och det va rätt drygt vill jag lova för proverna blev inte tagna!!!
Jupp som stack och stack men nä inget blod ville komma ur mina armar så nu har jag skit ont i armarna och får vänta tills imon och se om dom kan fånga blod då hehe.
Känner mig som en nåldyna och ni skulle sett mitt ansikte.
Alldeles likblek blev jag så fick lägga mig ner och så försökte dom några gånger till men det blev föööör mycket så vi får hoppas på en bättre omgång imorgon.
Nu ska jag ligga i sängen och äta några kakor så att jag får tillbaka färgen i ansiktet och slutar må illa :)
Segt att va så livrädd för stick och sådant!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!