Bikini trosan!

Okej, nu ska jag ta upp en sak som jag vet att ja nästan alla har gjort någon gång i sitt liv.
Nämligen att ha slut på underkläder!!
Jupp när allt ligger i tvätten, vad gör man då?
Jo man går till plan B, använd bikini trosan!!
Och av någon anledning är detta ren tabu.
Det är något alla gör någon gång i sitt liv men man får absolut inte prata om det.
Vad är grejjen?
Det ser precis ut som vanliga trosor fastän det är ett annat tyg så varför är det snuskigt på något vis?
Kanske det beror på tanken att man har vatt för lat för att tvätta och alla ens skitiga underkläder ligger i tvättkorgen!
Och så har vi jeans!!!!
Seriöst, vissa människor tvättar inte sina jeans så ofta just för att när man väl har använt dom ett par gånger sitter som perfekt!
Det tycker jag är äcklig.
Man kan inte vädra ur sket lukt, det måste tvättas!!
Så nä skitna jeans är ett no no men bikini trosan fungerar!!!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!