Chai!

Något jag älskar är ett riktigt gott chai te.
Självklart är jag besatt av espressohouses chai latte som bara är helt underbar.
Men det är sällan något slår just chai katten dom har FAST nu så finns det något!!!
Hitta ett chai te på Ica från friggs som är ett ekologiskt grönt te med kanel, nejlika och kardemumma.
Smakar helt underbart så om ni gillar chai te som jag så måste ni testa detta!!
Tror ja fick betala ca 20kr för paketen, ett lagom pris för gott te :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!