Nya familjemedlemar :)

Vi har fått två nya familjemedlemmar, nämligen två små möss!
Jupp igår så ville älsklingen ha sin födelsedags present så då åkte vi till djuraffären och två små vita möss fick följa med hem hihi.
Lisa och Berit som dom heter fick även en stor bur att leka runder i och dom är redan jätte lugna och snälla.
Så nu är vi 5 i vår lilla familj hehe!


Vad tycker ni? :)
Postat av: Mamma

Va söta!! Jätteroligt.

2011-10-21 @ 17:08:20

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!