Imorgon är det dags för KBT igen. Det ska ...

Imorgon är det dags för KBT igen. Det ska bli skönt och roligt faktist. Och ni som inte vet vad detta är så är det en slags terapi. Jag mår jätte mycket bättre utav denna hjälpen och det är skönt att få träffa personer som vet vad jag går igenom. Det har tatt lång tid för mig att hitta hit till där jag är idag och ibland måste man be om hjälp. Något som kan va väldigt svårt ibland. Man har ändå en stolthet men saken är den att man ska inte behöva va själv om allt. Sen är det väldigt skönt att bara kunna vara och inte behöva va social när man inte mår på topp. Min sambo och familj förstår det och de betyder mycket. Dom finns genom allt :)


Vad tycker ni? :)
Postat av: william

fin header:D



Vad tycker du om mina Modellbilder som Jag tog på mina vänner:D?

2011-09-18 @ 20:12:44
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!