Kräftor i stora lass!!

Imorgon är det midsommar och som det ser ut idag kommer vädret vara helt underbart.
Jag är självklart på världens bästa humör och tänker smygstarta redan idag med att äta kräftor till middag!!
Imon blir det självklart sill och potäter och så ska jag faktiskt göra en jordgubbs tårta för de har jag längtat efter.
Kanske blir ett och annat glas rosé med om man är sugen ;)
Blir ingen stor midsommar men en mysig liten tillsammans med älsklingen.
Ja och självklart får lilla Bella vara med.
Hon ska faktiskt få något gott hon med.
Ett stoooort grisöra så har hon något att smaska på hela midsommarn hihi!

Och så en liten bild från våran semester vecka i Ystad. Världens mysigaste sommar stuga :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!