Sommar och sol och vi har...

...kort tajt kjol!?
Eller hur gick låten!?
Kom ihåg att vi sjöng denna markoolio låt när vi gick ur 6an.
Många årsen för nu är jag gammal haha men man har ju kvar minnen.
Knapt de, har faktist ett jätte dåligt minne och glömmer saker titt som tätt.
Men det spelar ingen roll, det är ju trots allt sommar och jag bara njuter.
Känns så underbart med värme och jag hoppas det håller i sig.
Behöver solen så man slipper jobbig värk och man blir ju faktist glad av lite sol.
Naturliga lyckomedel hehe!

Ja, jag har ju inte bloggat på ett tag och jag vet att jag säger att det ska bli ändring på de men ja det är svårt att komma på saker att skriva om.
Men jag ska försöka för det är rätt roligt att spara massa minnen såhär hehe.
Med tanke på att mitt minne är kast haha!
Nä men jag ska ge de ett ärligt försök och så får man stå ut med den fruktansvärda stavningen haha!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!