LCHF och Clearly Gone!

Har precis börjat med lchf dieten och ja känner mig sjukt mätt efter små portioner så detta är perfekt.
Tror att detta kommer bli toppen och min mage kommer nog bli mycket bättre också.
Sen har jag även börjat med vitamin B5 som ska fixa min hud i ansikte.
Har haft så mycket problem med huden så nu har jag tröttnat.
Fick detta tipset av en doktor och så läste jag om det på nätet och många älskar sin hud nu efter detta.
Värt att testa om man får det rekommenderat iallafall :)
Inte världen godaste att dricka MEN det går ner iallafall hihi.
Om det fungerar på mig så kommer jag säga till om det och rekommendera de :)
Hoppas på det bästa helt enkelt!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!