Melodifestival kväll!

Laddar just nu för en riktigt mysig melodi kväll.
Får ju inte missa detta för man vet ju inte med svenska folket.
Dom kan ju få för sig att skicka Torsten vidare och de är ju skandal.
Nä, måste se bäva som händer med mina egna ögon helt enkel.
Så ikväll blir det pizza, godis och cola framför melodifestivalen tillsammans med älsklingen.
Ja om inte han hinner äta upp allt godis innan då haha!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!