Shoppa väska till skolstarten!?

Jupp sitter och funderar på vilken väska ja ska ha.
Behöver en bra och rymlig väska till skolan för det är ju som sagt mycket mycket böcker som ska få plats och sen så måste man ju kunna bära den bra med utan att få ont i ryggen eller nått!
Hittat fyra väskor än så länge iallafall som ligger på listan :)



1. GOSIP MEDIUM BAG från Friss&Co, kostar 579kr hos nelly.se
2.SADDLER BIG BAG från Saddler, kostar 1499kr hos nelly.se
3.AKHILA/FULLSTÄNDIG, kostar just nu 599kr hos Maharani of Tirapunji
4.Väska från laredoute.se, kostar 1299kr

Bilder från: väskornas hemsidor
 

Vad tycker ni? :)
Postat av: Jenny

Gillar nummer 3 den är skit snygg!!! // Kram

2008-08-11 @ 23:30:32

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!