Sommar och sol! :)

Sååå härligt väder ute idag, ska nog försöka ta ut Freddie på gräsmattan så han kommer ut lite.
Hehe har inte sovit mycket i natt för Freddie han har brätt ut sig i sängen haha.
Han ska ha eget täcke och kudde och så sin egna plats, hehe!
Aja så länge han är nöjd och frisk så är jag glader :D

Kanske kan lyckas få lite mer färg på kroppen idag hade vatt nice! :)
Känner mig inte så brun längre hehe...
Få ta en promenad sen med och handla lite, helt tomt i kylen och det går inte.
Köpa lite härliga frukter och grönsaker och så mer mat till Freddie.
Skriver inte så mycket om Stella min andra katt nu för hon är hemma hos min mamma.
Hon löper så hon behöver en pojkvän hehe och det finns det hemma hos mamma hehe.
Så hon bor där en stund till sen ska hon komma hem! :)
Saknar den lilla skruttan... :)

Nä fixa lite här hemma nu :) kjamiisar på er alla!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!