Om Freddie själv får välja! hihi TÄVLING!

För att få en glad och hälsosam katt så måste han ju äta bra, men min kise är kräsen med maten så det måste ju passa han med hehe.
Detta är Freddies favoritmat och fungerar verkligen nu när han är 13 år! :)



Freddie har startat en egen tävlig hihi!
Skicka in bilder på eran gamla kattkompis i en somrig miljö så kan ni vinna Freddies matfavoriter.
Bilden som käns mäst somrig publicerar jag på bloggen och blir vinnaren.

Maila till: [email protected]

Ni har fram till den 31 juli på er, Freddie önskar er lycka till! ;)



Freddie på bilden hihi! :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!