Någon som har tips hur man blir av med Acne!??

Jag blir tokig, det blommar upp lite då och då och just nu så har ja mängder av pliter i ansiktet.
Det är såå vidrigt, väldigt konstigt att det kommer massor nu.
Kan tänka mig att det beror på stressen och alla jobbiga saker men ändå, inte så mycket.
Och det kliar ju så förbannat med så blir ju att man pillar på det, försöker låta bli nu.

Håller på att städa, guuh va mycket katthår det är överallt och Stella springer runt och skitar ner haha.
Hon börja dra i sopborsten helt hysteriskt när jag skulle sopa upp dom värsta hårtussarna haha.
Hel vild idag, till och med Freddie är igång vilket är kul att se.
Ska ut och slänga massa papper sen, har mängder av papper och skit nu igen som måste slängas.
Värst va man samlar på sig reklam och tidningar.

Ohh, snart är det dags för att julpynta hihi!
jag älskar julen och jag börjar ju alltid tidigare än andra så ja är oftast den första i kvarteret som har uppe ljusstaken i fönstrett och julgardiner :D
Julen borde vara längre tycker jag, mer firande och roligare dagar.
Alla är ju oftast så glada runt juletid och det är ju så mysigt.
Så mycket värme och kärlek, kan det bli bättre!? :D
Ja har börkat julshoppa nu så ja har kommit igång hehe, många som tycker ja är knasig men sån är jag.
Får väll försöka lugna mig lite till kanske hihi...




Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!